WALENTYNKI - sprezentuj komuś siebie!

materiały własne

Pomysł jest prosty. Jak wyświadczyć drugiej osobie Uprzejmość? My w tym pomożemy! Okazja nadarza się już wkrótce. WALENTYNKI

Z tej okazji przygotowaliśmy kilkanaście podpowiedzi - kart, które możecie sobie wybrać, ściągnąć na swój komputer, telefon czy wydrukować - i przesłać / wręczyć osobie, której chcecie. Po prostu.

Co się znajduje na karcie podarunkowej? Voucherze?
Informacje co chcecie zrobić / co ofiarować wybranej przez Was osobie. Wymyśliliśmy trochę przykładów, podaliśmy także standardowo czas ważności takiego vouchera: 6 miesięcy.
Karty tego typu do bardzo fajna metoda na podsycenie życia erotycznego, relacji intymnej. Miły akcent. Dobry sposób na rozgrzanie wyobraźni, zwrócenie uwagi, okazanie swojego nastawienia do bliskiej nam osoby.

Opcjonalnie - w duchu spotkań Uprzejmościowych - dodaliśmy także tekst, że Uprzejmość może być zrealizowana także w towarzystwie / obecności osób trzecich. To taka furtka dla tych wszystkich, którym idea wspólnego przeżywania radości z nagości czy erotyki jest bliska i trafia w gusta.

Poniżej lista przygotowanych Voucherów / kart podarunkowych. Gdyby komuś przyszedł jeszcze inny pomysł do głowy, bądź miał indywidualną potrzebę na wręczenie swojej własnej karty wybranej osobie - piszcie do nas z propozycją prostego, możliwie krótkiego ale jasnego w przekazie hasła.
Wprowadzimy go i udostępnimy do pobierania.

Link do Uprzejmościowych kart podarunkowych (w naszej chmurze DropBox):
http://bit.ly/2t758aE

  1. wyjście z domu bez bielizny
  2. zagrajmy w Cock Hero
  3. dotykaj mnie!
  4. będę Twoją kobietą - kłodą
  5. Umyj mnie / Umyje Ciebie
  6. zrób mi / zrobię Tobie masaż erotyczny
  7. zrób mi / zrobię Tobie masaż relaksacyjny
  8. wymasuj mi stopy
  9. prześlij mi natychmiast erotycznego MMSa
  10. wybierzmy się na nagą przejażdżkę autem
  11. Voucher Uprzejmościowy - ogólny
  12. Doprowadź mnie / doprowadzę Ciebie do orgazmu
  13. Pocałujmy się namiętnie
  14. wybierzmy się na randkę - a ja będę bez bielizny
  15. Rozbierz mnie
  16. uprawiajmy seks jak lubisz
  17. zróbmy sobie erotyczną sesję zdjęciową
  18. zrobię dla Ciebie striptiz!

Bądźmy dla siebie Uprzejmi!

Kontakt do nas:
e-mail: generatoruprzejmosci@gmail.com
lub formularz kontaktowy poniżej

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *